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Mark Lauren Bodyweight Training 2.0

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München

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Beschreibung

Sign up: trainers@marklauren.com

Price: 550EUR

English description below

Bodyweight Training 2.0 ist Marks leicht anzuwendende und umfangreiche Kraft- und Konditionsmethode
für eine schnelle Entwicklung sportlicher Grundlagen.

Level 1
Einführung – Mark erzählt seine Geschichte und hört sich eure an
Theorie - Eine nützliche Definition für Fitness und eine logische Methode um sie zu verbessern mit einem Überblick über die Bewegungskategorien
Frühkindliche Bewegungen – Ihr lernt die Grundlagen der athletischen Bewegung neu, durch Übergänge aus dem Rollen und der Kniehocke
Isolierte Bodenübungen – Warum und wie man isolierte Gelenkfunktionen verbessert um eine drastische Steigerung der allgemeinen Leistungsfähigkeit zu verbessern
Bodenübungen zur Mobilität – Mark demonstriert die Beweglichkeit und Stabilität, die für eine große Bewegungsspanne erforderlich sind
Integrierte Standübungen – Mark erläutert eine Strategie, um sich im Stehen effizienter in allen Bewegungsebenen zu bewegen

Level 2
Warmup – Vorschau auf Mark Laurens Bodyweight-Reha-Kurs
Wiederholung von Stufe 1 – Die Bewegungskategorien, Übungen und Übungsvariationen
Volles Workout – Mark erstellt euer erstes Bodyweight Training 2.0 Workout und führt es mit euch aus
Theorie – Ihr lernt, wie man mühelos ein Leben lang einzigartige und umfassende Workouts mit eingebauter Progression erstellen kann
Übung – Ihr erstellt eure eigenen Workouts und coacht einen Trainingspartner, während er eure Trainingssession ausführt
Der perfekte Athlet – Ihr erörtert im Gespräch mit Mark, was einen idealen Athleten ausmacht
Abschließendes Workout – Ihr beendet den Tag mit einem letzten "HOOYA!", dem Kriegsschrei der amerikanischen Indianer, der so viel bedeutet wie "Gib mir mehr!”

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Bodyweight Training 2.0 is Mark’s easy-to-use and comprehensive system for the rapid development of athletic fundamentals.

DAY 1
Introductions- Mark tells his story and listens to yours
Theory- A useful definition for fitness and a logic method for improving it with an overview of the movement categories
Developmental Movements- Reintroduction to the basics of athletic ability with rolling and kneeling transitions
Isolated Floor Exercises- Why and how to improve isolated joint functions to drastically improve overall performance
Mobility Floor Exercises- Mark demonstrates the mobility and stability needed to move safely thru broad ranges of motion
Integrated Standing Exercises- You’ll learn how to move thru all planes of motion with greater efficiency while standing

DAY 2
Warm Up- Preview of Mark Lauren’s Bodyweight Rehab Course
Level I Review- The Movement Categories, Exercises, and Exercise Variations
Full Workout- Mark assembles and guides you thru your first Bodyweight Training 2.0 workout
Theory- The rules to easily create a lifetime of unique and comprehensive workouts with built-in progression
Practice- You build your own workouts and coach a training partner thru the training session you created
The Perfect Athlete- You, Mark, and the group list and discuss the qualities of the ideal athlete
Final Workout- It’s time to wrap things up with a final- “HOOYA!”- the American Indian war cry meaning, “Give me more!”

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